Evaluasi diri

with words we can conquer the world

Hari ni adalah 1 April. saya teringat kolej.hehe.ade je plan nak kena kan org.hehe. Tapi, hari ni saya nak buat satu evaluasi tentang diri. Evaluasi diri di Suku Tahun Pertama. haha. Ingt ekonomi je ke ade Suku Tahun Pertama. Saya pon ada jugak tau..

Pada awal tahun kelmarin, antara azam saya ialah

.:istiqamah membaca setengah juzuk dan lebih Al-Quran dlm sehari:.
ermm, nmpknye mcm ok, tp masih ade tinggal2 lagi. tinggal lagi saya sdg cube berazam untuk hafal satu ayat Al-Quran satu hari, dan betol, agak susah dilaksanakan, sbb terkdg iman jd futur..huhu. Chaiyok doyot Chan.

.:Lebih organize:.
Haha, hari ni telah membuktikan saya fail untuk melaksanakan azam ini. Saya dengan penuh tak sengaja terlupa pergi Lab Biochemistry.haha.Tp sedikit sebyk, saya sdg cube merubah diri. Saya ade buat jadual untuk diri yg makin bizi ini.. Serius, saya makin sangat bizi..Kalo tak organize, mmg semua saya buat tak jalan.huhuuhu

.:Tak bertangguh lagi:.
Err,seriously, sedang berusaha untuk sangat tidak bertangguh. Tp ttp saya bertangguh, slalunyer sbb saya terlupe..huhu. contohnyer, saya spttnyer hntr comforter saya sejak seminggu yg lalu ke laundry..huarghh..misi yg tidak tercapai..adoii. i need time for myself, really.

.:decrease some kgs:.
haha, ni lah satu2 nya azam yg saya rase, saya x berusaha langsung untuk buat.Effortless, effortless, and effortless

Ya Ampun, nmpk cam sumer tak berjalan je azam tahun baru ni.Baik x yah berazam. owh, tidak, saya ttp akan berusaha. Berusaha tangga kejayaan.hehe. Semngat Doyot..

Leave a comment